יום שני, 15 בפברואר 2010

חתונה, אלבום וסינגל חדש. "משגעת פילים"- הזמר שיקו חייק בסינגל חדש.

שיקו חייק לקראת אלבום חדש ("דרך חדשה") אשר יצא לאור ככל הנראה בשבוע הבא. את הנפקת ועבודת הסינגל עשה חייק בעצמו כמו שנהג לעשות עד כה.

"משגעת פילים"- הזמר שיקו חייק בסינגל חדש לקראת אלבום קרוב. למילים של 'שי אבישי אלמגור' לצד לחן של 'איתי זילברשטיין'
בעקבות התארחויות אלו, סיפר חייק על תוכניות עתידויות וההמשך המוסיקאלי לצד ניהול חייו האישיים.

את אלבומו הקרוב יוציא לאור שיקו חייק ביום חתונתו בתאריך 21/2/10. שיקו חייק אשר מצא את בחירת ליבו- 'הודיה מירי' החליט לפני כמספר חודשים לסבסוד הקשר הזוגי. לשם כך קבעו השניים יחד עם עזרת מקורבים תאריך החתונה, האירוע המופאר יתקיים באיזור השפלה (נס ציונה) ויכלול מגוון אנשי ברנז'ה ומוסיקאים.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מראיין: שיקו חייק, בעוד כשבוע חתונה מפוארת עם בחירת ליבך. הבחירה להוציא את האלבום באותו תאריך לדעתך נכונה?

שיקו חייק: "אני רואה קשר ישיר להצלחת הקריירה שלי ולזוגיות המדהימה הזאת. בכל התקופה המוצלחת שעברה עליי הודיה היתה לצידי כאשת יחסי ציבור, ואילו אבא שלה (בקרוב גם חמי) כתב לי את רוב שירי האלבום. אין ספק שהעבודה היתה במידה מסויימת על כתפיהם וגם כאשר תגיע ההצלחה יהיו שייכים לה."

מראיין:  נתמקד לרגע בזוגיות הפורחת שלך. נדמה שהכל קרה מהר מידי ולא מתוקשר במיוחד בינך לבחירת ליבך...
שיקו חייק: "בחרתי שלא להפציר ולשווק את הזוגיות שלי כמו המוסיקה שאני מייצר. מקורביי יודעים שהודיה היא המזל שלי ואני כרגע מתרגש בטירוף לקראת החתונה שתתקיים בשבוע הבא, אין ספק שזאת אהבה של פעם בחיים. אני מאמין שאני בדרך הנכונה לחיים מאושרים..."


שימו אוזן:

תחייכי נערה, תחייכי רק אליי/ תסתכלי יפתי, תסתכלי רק עליי/ את שובה את ליבי, מרגשת בנימים/ את כזו מדליקה, משגעת פילים"
 
הורדה:
http://www.upf.co.il/file/3059995.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה